دنيزلي:بازيکنان کم کاري نمي‌کنند،آنها خسته‌اند
نوشته شده توسط : محمّد معنوی


 سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل راه‌آهن در هفته‌ سي و سوم ليگ برتر اظهار کرد: ما خود را براي چهار بازي مهمي که در پيش داريم، آماده مي‌‌کنيم که دو بازي در ليگ و دو بازي هم در ليگ قهرمانان است. ابتدا بازي‌هاي ليگ را در پيش داريم. پس از اين که بازي‌هاي ليگ تمام شد آمادگي خودمان را براي فصل بعد با مديريت باشگاه در ميان مي‌گذاريم.

 

 وي ادامه داد: پس از بازي‌هاي ليگ به امارات خواهيم رفت و براي صدرنشين در گروه تلاش خواهيم کرد. راه‌آهن تيمي است که چهار ـ پنج بازي آن را ديده‌ام و استحقاق راه‌آهن حضور در اين رده از جدول نيست.

 

 دنيزلي با بيان اين که سعي مي‌‌کنيم در بازي مقابل راه‌آهن ناراحتي هواداران را برطرف کنيم، گفت: هواداران پرسپوليس واقعا لايق خوشحال شدن هستند. بنابراين فردا تلاش مي‌‌کنيم ناراحتي را که براي ديدار با الهلال درست کرديم، برطرف کنيم.

 

 خبرنگاري از سرمربي پرسپوليس پرسيد پس از چند بازي گذشته و شکست‌هاي متوالي پرسپوليس برخي از افراد شائبه کم کاري بازيکنان اين تيم را مطرح کرده‌اند که وي پاسخ گفت: موضوع کاملا مشخص است. بازيکناني که در ليگ ايران بازي مي‌کنند براي اولين بار است که با چنين تقويم فشرده اي روبرو هستند، به طوري که ما به طور متوسط هر چهار روز يک بار بازي داريم. بنابراين اگر بازيکنانتان خيلي با کيفيت نباشند، ممکن است به مشکل بخوريد. طبيعي است که بازيکنان ما به دليل ترافيک زياد بازي‌ها خسته هستند که اين موضوع در اين بازي با الهلال هم کاملا مشخص بود. مثلا بازيکناني مثل پولادي و شيث رضايي که کمتر از ساير بازيکنان به ميدان رفته بودند، آمادگي بيشتري داشتند. ضمن اين که گرم بودن فصل و از دست دادن آب و نمک بدن باعث مي‌شود بازيکنان هم از نظر روحي و هم از نظر بدني دچار افت شوند.

 

 وي افزود: ليگ ترکيه هم امسال تقويمي مشابه ايران داشت که تمام 18 تيم حاضر در اين ليگ هم در اين باره به سختي شرايط اذعان مي‌کردند. با اين حال شرايط ما هر طوري که باشد بايد ليگ را به پايان ببريم و اين که برنامه‌ريزي ما براي فصل بعد چگونه باشد هنوز مشخص نيست، اما اگر برنامه ليگ براي فصل بعد به همين صورت باشد، مجبوريم بازيکنان بيشتر و با کيفيت بالاتري را جذب کنيم.

 

 سرمربي 62 ساله پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که برخي معتقدند اعلام اين موضوع که 10 بازيکن پرسپوليس بايد در پايان فصل از اين تيم بروند، باعث شد بازيکنان بي‌انگيزه شوند، گفت: خير، من اين طور فکر نمي‌کنم. راجع به اين موضوع گفتم که آن تعداد از کل تعداد بازيکنان بايد کنار روند. با اين حال نظر افراد محترم است.

 مصطفي دنيزلي در ادامه درباره اين موضوع که علي کريمي پس از بازي الهلال گفته بود فصل بعد از پرسپوليس مي‌رود، گفت: او چنين چيزي را به من نگفته است و اگر الان بخواهم چيزي در اين باره موضوع بگويم، اشتباه است. من پس از بازي با فولاد ليست بازيکنان مورد نظرم را براي فصل بعد خواهم گفت.

 خبرنگاري از دنيزلي پرسيد، امروز به نظر گرفته مي‌آييد؟ اتفاق خاصي افتاده؟ که وي پاسخ گفت: من پس از بازي با الهلال خيلي ناراحت بودم و به همين خاطر الگوي بد شدم. از آنجايي که من در تمام طول زندگي کاري‌ام هميشه مدعي بودم و براي موفقيت مي‌جنگيدم، امسال تيمم اين طور نبود و به همين خاطر يک مقدار شرايطم متفاوت است. با اين حال اميدوارم که اين وضعيت درست شود.

 

 دنيزلي درباره صحبت‌هاي علي دايي که گفته بود «اگر کارنامه خود را با دنيزلي مقايسه کنيم متوجه مي شويم که حق انتقاد از او نداريم» گفت: نمي‌خواهم با کساني که از من انتقاد کرده‌اند وارد بحث شوم. اگر به کارنامه من در 20 سال گذشته نگاه کنيد، سال‌هايي بود که خيلي موفق بوده‌ام و همچنين سال‌هاي بود که تيمم زياد خوب کار نکرد. هميشه منتقد و برعکس آن کساني که شما را حمايت مي‌کنند، وجود دارد، اما همه در انتقاد کردن از من آزاد هستند. من براي تمام اين نظرات ارزش قائلم و اگر موضوعي وجود داشته باشد که بتوانم استفاده کنم، اين نظرات را مورد ارزيابي قرار مي‌دهم. طبيعتا فکري مي‌تواند مهم باشد حال چه عليه من باشد و چه به سود من.

 از سرمربي ترک تبار پرسپوليس درباره منع حضور دروازه‌بان‌هاي خارجي در ليگ برتر پرسيده شد که وي گفت: اين که چرا چنين تصميمي گرفته شده را نمي‌دانم. دروازه‌بان و گلزن دو پست خيلي مهم در فوتبال هستند. اين دو پست بيشتر از ساير پست‌هاي فوتبال جوانان را به سمت فوتبال سوق مي‌دهند و آن‌ها براي اين که خود را مثل بازيکنان اين دو پست بکنند، تلاش زيادي مي‌کنند. بنابراين وقتي الگوهاي خوبي در اين دو پست وجود داشته باشد، باعث پيشرفت فوتبال مي‌شود، به همين خاطر نمي‌توانم علت اين تصميم را درک کنم. در حال حاضر شش ـ هفت دروازه‌بان خوب در ايران وجود دارد، اما کافي نيست.

 

 سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا براي فصل بعد از مربي بدنساز استفاده مي‌کند يا خير؟ گفت: در گذشته در همه تيم‌هايي که بودم، هميشه يک مربي بدنساز داشتم. استفاده از مربي بدنساز به اين موضوع بار مي‌گردد که ليگ چه زماني شروع مي‌شود و چه زماني به پايان مي‌رسد. اگر اين تاريخ‌ها مشخص شود، ما هم مي‌دانيم که چطور از مربي بدنساز استفاده کنيم، اما با وجود اين که امسال در پرسپوليس مربي بدنساز نداشتم، سال بعد يک مربي را براي اين کار استخدام خواهم کرد.

 دنيزلي همچنين درباره رابطه خود با باشگاه پرسپوليس و مديران آن گفت: شرايط کاري خوبي داريم. برخي از مواقع مشکلاتي وجود دارد که اين مسايل طبيعي است. اما هيچ وقت موضوعي نبوده که آزار دهنده باشد، به همين خاطر جا دارد از رويانيان و هيات مديره براي فراهم کردن اين شرايط تشکر کنم.

 




:: موضوعات مرتبط: اخبار فوتبالی , ,
:: بازدید از این مطلب : 547
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
» احتمال بازگشت کاکا به ميلان
» برگزاري همزمان بازي اين هفته يووه و ميلان
» ظهارنظر جالب آتیلا حجازی در مورد دنیزلی
» خبرنگار با ضربه مربی از هوش رفت !
» گالياني: زلاتان به رئال نمي‌رود
» مشخص شدن مشکل کریمی با تیم رویایی فصل بعد پرسپولیس
» اوج هماهنگی در تمرینات پرسپولیس! + عکس
» مسي گران‌ترين مهاجم کنوني جهان
» پرسپوليس مدارک تباني را ارسال مي‌کند
» ممنوعيت حضور دروازه‌بان خارجي کارايي نداشت
» نهصدمين بازي آرسنال تحت هدايت ونگر
» 70 درصد بازیکنان پرسپولیس درحد این تیم نیستند
» باند 10نفره در پرسپولیس کم کاری میکنند
» تفاوت رفتار در فوتبال ايران و اروپا
» علی دایی:فدراسيون از جملات بزرگان سوءاستفاده مي‌کند
» رويانيان: با هيچ بازيکني مذاکره نکردم
» روبينيو: در ميلان خوشحالم
» دنيزلي:بازيکنان کم کاري نمي‌کنند،آنها خسته‌اند
» ونگر:جذب پودولسکي به فن پرسي کمک ميکند
» بهترین گل تاریخ لیگ برتر +عکس
» فرزین از قیمت بنزین میگوید
» رویانیان افشاگری کرد
» تیم فصل آینده امیر عابدزاده مشخص شد
» شاگرد مکتب حجازی ، با امیر کنار می آید؟
» فهرست نهايي تيم فوتبال تراکتورسازي
» پرسپوليس 91؛ كهكشان در ميدان، ظلمات در نيمكت
» ترافيك در خط حمله پرسپوليس| نارضايتي مهاجمان از تمديد قرارداد زايد
» ماجرای ۴ بلیت باطل‌شده مجتبی جباری
» بزرگترین چالش پیش روی پرسپولیس
» برنامه 90، دو هفته بدون فردوسي پور!
» اندر احوالات ادبیات فتح الله زاده
» رویانیان: حتی اگر کسر امتیاز هم بکنند در ماه رمضان بازی نخواهیم کرد ؛ اگر می خواستم خلعتبری را هم می
» مایلی کهن در پرونده دایی محکوم شناخته شد
» فهرست کامل بازيکنان داماش گيلان اعلام شد
» 5 اتفاق جالب در نقل و انتقالات لیگ دوازدهم
» شماره ۱۶ سپاهان برای خلعتبری | غلامی بازی اول را از دست داد
» حواشی تمرین استقلال؛ استقبال سرد بازیکنان از جباری
» اگر جرأت دارید از این پل رد شوید! / عکس
» نقل و انتقالات کامل ۱۸ تیم لیگ برتر+جدول
» صداوسیما و فدراسیون فوتبال برای پخش مستقیم به‌توافق‌نرسیدند /پخش به صورت زیرنویس!
» شرکت دروازه بان برزيلي پرسپوليس درتمرين امروز
» استقلالی ها بخوانند/حرف دل ژنرال طی نامه ای به هواداران!
» المیک لندن رسما افتتاح شد
» نوبت به امیر رسید!
» به خاطر پرسپوليس برو، سلطان!
» حاشيه هايى از اولين حضور ناجى داماش!
» شماره 22 برای« کاکا» خالی ماند؟
» اولین عکس العمل رویانیان به انتقادات بی پایه پروین به مانوئل
» |:| تصاویر جالب و دیدنی از افتتاحیه المپیک لندن 2012 |:|
» |:| تصاویر جالب و دیدنی از افتتاحیه المپیک لندن 2012 |:|
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: